Atgriešanas politika

5.1. Atbildība par rīcībām ar bojātām precēm paredzēta Civilkodeksa 622. un 623. pantā. Pārdevējs apņemas uzņemties atbildību par preces atgriešanu un tās vērtības atlīdzināšanu atbilstoši Slovākijas Republikas likumdošanai, konkrēti Likumam Nr. 250/2007 (Likumu kopums), Slovākijas Civilkodeksam un citiem piemērojamajiem likumiem un reglamentiem.

5.2. Garantijai uz visām precēm, kas tiek iegādātas atbilstoši Civilkodeksam, jāatbilst Slovākijas Republikas likumdošanas prasībām, ja vien tā neparedz īsāku garantijas termiņu noteiktām precēm. Garantijas termiņš sākas ar preces nodošanas brīdi.

5.3. Garantija attiecas uz visām patēriņa precēm ar ierobežotu derīguma termiņu, kā norādīts piemērojamajos likumos un reglamentos.

5.4. Garantija neattiecas uz bojājumiem, kas radušies regulāras izmantošanas, pasūtītāja vai trešās personas darbības, nepareizas izmantošanas, pārliekas vai neatbilstošas izmantošanas, mehānisku bojājumu vai nodiluma rezultātā, ja preces tiek izmantotas, neievērojot instrukciju, tiek pārkāpti pareizas preču izmantošanas noteikumi, ja ar precēm nepareizi rīkojas vai tās nepareizi uzglabā, lieto ekstrēmos apstākļos, nepareizi uzstāda vai montē, ignorē noteikumus par regulāru tehnisko apkopi noteiktajā periodā (ja tas ir atrunāts slēpju, slēpošanas zābaku un stiprinājumu lietošanas instrukcijā).

5.5. Garantija zaudē savu spēku, ja preces tiek modificētas vai mainītas jebkurā veidā, izmantojot detaļas no sekundārā tirgus pasūtītāja puses.

5.6. Pasūtītājs var iesniegt pretenziju:

-izmantojot mājaslapu: www.mardosport.lv, Budimir 7, 0444 Budimir, Slovākija, iesniedzot pasūtījuma apstiprinājumu un iegādes pierādījumus;

-nosūtot preci ar visiem atbilstošajiem dokumentiem (svarīgākais dokuments – iegādes pierādījums) uz adresi: www.mardosport.lv, Budimir 7, 0444 Budimir, Slovākija, izmantojot noteikto kurjeru dienestu, bet ne parasto pastu! Lūgums atgriežamajām precēm pievienot iegādes pierādījumu un pasūtījuma apstiprinājumu. Iesakām pievienot arī aizpildītu pretenzijas formu.

PRECES, KAS JĀMAINA/JĀATGRIEŽ, VAI PRECES, KURU VĒRTĪBA JĀATLĪDZINA, jāsūta ar KURJERU.

Mēs nepieņemam atgriešanu pa pastu un neapstrādājam atgriešanu, kas tiek sūtīta ar vienkāršu pastu.

5.7. Pasūtītājam jāpievieno atgriežamajai precei skaidrs iegādes pierādījuma oriģināls vai kopija un detalizēts bojājuma vai lūzuma raksturojums. Prece jāsūta oriģinālajā stāvoklī ar visiem piederumiem.

5.8. Pēc atgriešanas pieņemšanas pārdevējam ir pienākums nosūtīt pasūtītājam apstiprinājumu. Ja atgriešana tiek apstrādāta attālināti, pārdevējam ir pienākums nosūtīt atgriešanas un preces vērtības atlīdzināšanas apstiprinājumu. Atgriešanas apstiprinājums nav jāsūta gadījumā, ja pārdevējs ir nolēmis iesniegt pierādījumu citā veidā. Atgriešanas apstiprinājums nav izsniedzams līdz preces atgriešanai.

5.9. Ja preces bojājumu var novērst, pārdevējam ir tiesības to ātri un bez maksas novērst. Pārdevējam ir pienākums novērst šādu bojājumu bez kavēšanās. Pasūtītājam ir tiesības iesniegt pieprasījumu pilnīgai vai daļējai preces apmaiņai, ja ir bojāta maināma detaļa, ar nosacījumu, ka tas neizraisīs būtiskas cenas izmaiņas vai bojājuma nopietnību. Pārdevējs vienmēr var apmainīt bojāto preci pret jaunu, ja tas nerada grūtības pasūtītājam. Ja bojājuma gadījumā preces pienācīga izmantošana nav iespējama, pasūtītājam ir tiesības uz preces apmaiņu vai pārdošanas līguma laušanu. Tas pats attiecas uz situāciju, kad bojājumu var novērst, bet novēršana traucēs drošu preces pienācīgu izmantošanu, uzkrāto bojājumu vai sekojoša preces lūzuma dēļ. Ja bojājums nav novēršams, pārdevējam ir tiesības piedāvāt atbilstošu atlaidi precei.

5.10. Pārdevējs apņemas atlīdzināt preces vērtību ne vēlāk kā 30 dienu laikā no atgriešanas apstiprinājuma izsniegšanas brīža saskaņā ar patērētāju aizsardzības likumu. Pasūtītājs saprot, ka atgriešanas un vērtības atlīdzināšanas apstiprinājumus var izsniegt elektroniski un nosūtīt pa elektronisko pastu saskaņā ar pasūtītāja sniegto kontaktinformāciju. Pēc preces vērtības atlīdzināšanas operācijas un attiecīga ziņojuma saņemšanas e-pastā, teksta ziņojumā vai citā veidā, pasūtītāja pienākums ir paņemt apmainīto preci 15 dienu laikā, ja atgriešana tika noformēta ar remonta, atlaides izsniegšanas nosacījumu, vai atgriešana tika noraidīta.

5.11. Ja pasūtītājs nepaņems apmainīto preci 30 dienu laikā pēc atgriešanas, atkārtota piegādes mēģinājuma vai preces nodošanas veikalā identiska termiņa laikā, pārdevējam ir likumīgas tiesības pieprasīt no pasūtītāja kompensēt izmaksas, kas saistītas ar preces uzglabāšanu noteikta termiņa laikā, ņemot vērā tās uzglabāšanas vietu.

Pretenzijas formu var ielādēt šeit (nospiediet, lai ielādētu)