1. Vispārējie noteikumi
2. Preces pasūtīšana
3. Preces piegāde un bojātu preču atgriešana
4. Saņemšana veikalā
5. Līguma laušana un preču vērtības atlīdzināšanas noteikumi
6. Personas datu aizsardzība un to apstrāde
7. Sīkdatnes
8. Noslēguma noteikumi
9. Alternatīva strīdu risināšana
Kompānijas adrese (ne filiāle):
www.mardosport.lv
SKI MOUNTAINS s. r. o.
Budimir 7
04443 Budimir
Slovākija
E-pasts: info@mardosport.lv
Kompānijas identifikācijas kods : 54 016 789
Kompānijas nodokļu maksātāja numurs : SK2121555414
Maržinālā shēma – Lietotas preces
Bankas rekvizīti:
Starptautiskais konta numurs Eiro (IBAN): SK1083300000002502047983 (eiro konts bankā FIO banka AS)
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
Preču saraksts vietnē www.mardosport.lv ir katalogs ar precēm, kuras ir visbiežāk pieejamas. Pārdevējs negarantē, ka būs pieejamas visas tajā ietvertās preces. Preču pieejamība jāapstiprina pārdošanas punktā.
Lai veiktu pasūtījumu, jāizvēlas prece (-es), pareizi jāaizpilda un jāiesniedz pasūtījuma forma. Iesniegtā pasūtījuma forma ir pieprasījums pirkšanas līguma noslēgšanai. Pasūtījuma forma nozīmē arī pieprasītās preces rezervēšanu.
Preču cenas ir norādītas zem katras atsevišķas preces. Pirms preču nosūtīšanas tiek aprēķināta to kopējā vērtība, ņemot vērā preču cenas un jebkurus piemērojamos maksājumus, kas jāapstiprina pasūtītājam.
Produktu apraksti mūsu e-veikalā ir paredzēti kā vispārīgi produktu līnijas apraksti. Šajos aprakstos var būt kļūdas, neprecizitātes un/vai izlaidumi. Ja pircējs vēlas iegūt detalizētu informāciju par konkrētu produktu, ir nepieciešams sazināties ar mūsu klientu apkalpošanas līniju pirms pasūtījuma veikšanas.
Jauni (nelietoti) produkti var tikt pārdoti un piegādāti bez oriģinālās iepakojuma.
Pasūtījuma atcelšana
Pasūtītājam un pārdevējam ir tiesības atcelt pasūtījumu jebkura iemesla dēļ līdz brīdim, kamēr pārdevējs apstiprina pasūtījuma izvietošanu. Ja pasūtījumu atceļ pārdevējs, viņš apņemas norādīt iemeslu, kāpēc tas nevar tikt izpildīts.
Ja pasūtītājs atceļ pasūtījumu pēc tā izveides, pārdevējam ir tiesības saņemt kompensāciju par izmaksām, kas saistītas ar pasūtījuma sagatavošanu un preču nosūtīšanu, tajā skaitā maksājumus, kas saistīti ar PayPal vai bankas kartes izmantošanu.
Gadījumā, ja nepieciešama preces piegāde pa pastu vai ar kurjeru, pārdevējs apņemas apstiprināt piegādes pasūtījumu. Obligāts nosacījums, lai apstiprinātu pasūtījumu – elektronisks apstiprinājums ar atzīmi “galīga pasūtījuma apstiprināšana” vai identisks apstiprinājums, kas nosūtīts uz tālruni elektroniskā formā. Šajā posmā pārdevējam un pasūtītājam jāpārbauda pasūtījuma saturs, konkrēti, preces tips, numurs, cena un piegādes veids, un piegādes diena. Pēc augstākminēto punktu apstiprināšanas tirdzniecības darījums tiek uzskatīts par noslēgtu, un tā nosacījumi kļūst par obligātiem. Augstākminētā informācija skar pasūtījumus, kuriem nepieciešama piegāde, un tā neattiecas uz precēm, kas tiek saņemtas veikalā.
Garantija attiecībā uz piegādi
Pasūtītās preces jāpiegādā īsākajā laikā, ņemot vērā pieejamību un pasta vai privātā kurjerdienesta iespējas. Parastais piegādes termiņš ir 1-10 darba dienas no pasūtījuma galīgā apstiprinājuma brīža. Ja tiek pasūtīta prece, kuras nav noliktavā vai kura nav pieejama, piegādes termiņš tiek pagarināts, bet pasūtītājs saņem attiecīgu paziņojumu īsākajā laikā. Prece tiek uzskatīta par veiksmīgi nosūtītu, kad pasta/kurjeru dienests to piegādā adresē, kuru pasūtītājs norāda pasūtījuma formā.
Piegādes veids
Pārdevējs garantē piegādi adresē, kas norādīta pasūtījumā. Piegādes izmaksas ir atkarīgas no tās metodes. Piegādes veidu izvēlas pasūtītājs; aktuālais un atjaunotais dažādu piegādes veidu cenu saraksts ir pieejams vietnē www.mardosport.lv, sadaļā “Grozs”; pārdevējam var iesniegt arī rakstisku pieprasījumu piegādes izmaksu informācijas saņemšanai.
Apmaksas veidi
Pasūtītājam ir pieejami vairāki apmaksas veidi. Preces vērtību var pilnībā apmaksāt interneta veikalā, preces saņemšanas laikā veikalā vai nosūtot dokumentu par neapmaksāto daļu, norādot pareizu maksājumu uz pārdevēja kontu, mērķi, kas kalpos kā maksājuma identifikācija. Informācija par preču piegādi vienmēr ietver atbilstošos nodokļu datus. Preces uzstādīšana netiek iekļauta pasūtījuma apstiprinājumā.
Pre u nodošana
Pasūtītājs apņemas pārbaudīt preces nodošanas punktā. Ja tiek konstatēti defekti uz preces iepakojuma, pasūtītājs apņemas pārbaudīt preces stāvokli kurjera klātbūtnē. Preces bojājuma gadījumā jāsagatavo rakstiska atskaite par bojājumiem, ko pārbauda kurjers.
Ja tiek parakstīts piegādes apstiprinājums, pasūtītājs apstiprina, ka prece ir piegādāta bez bojājumiem. Pēc piegādes apstiprinājuma parakstīšanas, bojājumi, kas ir saistīti ar piegādes procedūru, nevar būt pārrunu priekšmets.
Ja pasūtītājs saņem nepareizo preci, pasūtītājs apņemas nosūtīt to atpakaļ. Šajā gadījumā viņam tiek kompensēti pasta izdevumi tās summas robežās, kas tika samaksāta par piegādi pasūtījuma noformēšanas laikā.
Saziņa starp pārdevēju un pasūtītāju
Saziņa starp pārdevēju un pasūtītāju jebkuros jautājumos tiek realizēta tikai ar e-pasta starpniecību, ja puses nav vienojušās par alternatīviem saziņas veidiem.
Kompensācija gadījumā, ja ir atteikums no preču nodošanas
Pārdevējam ir tiesības saņemt zaudējumu kompensāciju (atbilstoši Civilkodeksa 420. pantam un sekojošiem pantiem) gadījumā, ja pasūtījums netika atcelts, t.i., nebija lauzts pārdošanas līgums, bet pasūtītājs ir atteicies pieņemt preces pēc to piegādes ar kurjeru vai apmaksāt tās veikalā. Šīs darbības nozīmē pasūtītāja saistību nepildīšanu saskaņā ar 3. punktu attiecībā uz preču nodošanu saskaņā ar pārdošanas līgumu.
Pārdevējam ir tiesības iesniegt pieprasījumu, lai saņemtu kompensāciju par izmaksām, kas saistītas ar transportēšanu un preču piegādi pasūtījumā norādītajā adresē, tajā skaitā maksājumiem, kas saistīti ar PayPal vai bankas kartes izmantošanu.
Ja pasūtījums ir izvietots tiešsaistē ar norādi saņemt pasūtījumu noteiktā veikalā, pārdevējs apstiprina šīs preces rezervēšanu pasūtītājam.
Preces rezervācija ir spēkā 24 stundas no pasūtījuma apstiprināšanas brīža, ja pasūtītājs un pārdevējs nav vienojušies par preces nodošanas periodu, kas pārsniedz 24 stundas. Pasūtītājam ir tiesības apskatīt preci pirms tās nodošanas.
Pārdošanas līgums tiek uzskatīts par noslēgtu, kad pārdevējs saņem pieprasītās preces apmaksu un pēc tās veiksmīgas nodošanas.
Pasūtītāja tiesības
Pasūtītājam ir tiesības atteikties no pārdošanas līguma izpildes, ja pārdevējs nepilda savas saistības attiecībā uz pieprasītās preces piegādi.
Atbilstoši Likumam Nr. 102/2014 (Likumu kopums) par pakalpojumu/preču piegādi, noslēdzot tiešsaistes līgumu vai nepersonīgi ārpus pārdevēja telpām, kā arī atbilstoši 7. un citiem paragrāfiem, pasūtītājam ir tiesības atteikties no pārdošanas līguma izpildes 14 dienu laikā no preču nodošanas brīža. Pasūtītājs apņemas iesniegt pārdevējam (pa pastu vai personīgi) rakstisku paziņojumu par atteikumu 14 dienu laikā no atteikuma brīža, kā arī visus atbilstošos dokumentus: pasūtījumus, kvītis, instrukcijas un citu dokumentāciju attiecībā uz precēm, kas tika piegādātas kopā ar tām.
Augstākminētie noteikumi neskar pasūtītājus, kas iegādājās preces veikalā un saņēma tās interneta tirdzniecības pakalpojumu piegādātāja www.mardosport.lv darbības teritorijā.
Ja prece tiek saņemta ar papildu dāvanām vai bonusiem, līgumā vienmēr ir punkts par atteikšanos, kas skar šādas dāvanas vai bonusus. Šajā punktā ir teikts, ka, ja pasūtītājs iniciē līguma laušanu, abas puses saprot, ka visas atgrieztās preces, kas sniedza pasūtītājam tiesības saņemt dāvanas vai bonusus, jāatgriež pārdevējam kopā ar izsniegtajām dāvanām vai bonusiem.
Pārdevēja tiesības
Pārdevējam ir tiesības lauzt pārdošanas līgumu tikai pēc preču piegādes (ja nav iespējams piegādāt nepieciešamo preci vai radikāli mainās preces cena). Pirms laušanas pārdevējs apņemas sazināties ar pasūtītāju un saskaņot ar viņu turpmākos soļus attiecībā uz līguma laušanu.
Pārdošanas līguma laušanas protokols
Līguma laušanas gadījumā pasūtītājs apņemas sniegt pārdevējam kompensāciju (un otrādi) saskaņā ar piemērojamajiem noteikumiem.
Ja pasūtītājs atceļ pasūtījumu pēc tā izveides, pārdevējam ir tiesības saņemt kompensāciju par precēm, konkrēti kompensāciju, kas saistīta ar pasūtījuma sagatavošanas un preču piegādes izmaksām, tajā skaitā maksājumiem, kas saistīti ar PayPal vai bankas kartes izmantošanu.
Pasūtītājam ir tiesības lauzt līgumu, paziņojot par to pārdevējam, izmantojot elektronisko pastu (info@mardosport.lv) vai nosūtot paziņojumu uz pārdevēja adresi. Jānorāda pasūtījuma numurs, maksājuma mērķis un pirkuma datums, kā arī jāiesniedz pasūtījuma apstiprinājuma oriģināls attiecībā uz konkrēto preci.
Atgriešanas formu var ielādēt šeit (noklikšķiniet, lai lejupielādētu)
Ja pasūtītājs jau ir saņēmis preci un ir piekritis tās nodošanai, prece jāatgriež pārdevējam, kurš savukārt apņemas pārbaudīt preces kvalitāti un apliecināt, ka tā ir bez bojājumiem.
Ja atgrieztā prece ir ieradusies stāvoklī, kas atšķiras no tā, kāds tas bijis nosūtīšanas brīdī, pasūtītājs apņemas atlīdzināt pārdevējam līdzekļus, kas nepieciešami preces atkārtotai pārdošanai, tostarp tos, kas skar vispārējos un specifiskos bojājumus, kas saistīti ar preces izmantošanu. Pārdevējam ir tiesības novērtēt atgrieztās preces stāvokli un piedāvāt mazāku summu, nekā tā, kas nepieciešama remontam, lai varētu atkārtoti to pārdot.
Pilnīga vai daļēja atlīdzība jānosūta pasūtītājam ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc preces atgriešanas. Pārdevējam ir tiesības novērtēt preci, ar mērķi atkārtoti to pārdot noteiktā perioda laikā.
PRECES, KAS JĀAPMAINA/JĀATGRIEŽ, VAI PRECES, KURU VĒRTĪBA JĀATLĪDZINA, jāsūta ar KURJERU.
Mēs nepieņemam atgrieztas preces pa pastu un neapstrādājam atgriešanu, kas nosūtīta ar vienkāršu pastu.
Izmaksas, kas saistītas ar atgriešanu, apmaksā pasūtītājs, tajā skaitā maksājumus, kas saistīti ar PayPal vai bankas kartes izmantošanu.
Vērtības atlīdzināšana jāveic tajā pašā veidā, kas tika izmantots pirkuma laikā, ja pārdevējs un pasūtītājs nav iepriekš vienojušies par citiem noteikumiem.
Atgriešanas adrese:
www.mardosport.lv, Budimir 7, 04443 Budimir, Slovākija
Atgriežamajai precei jāpievieno līguma laušanas forma, piegādes apstiprinājuma oriģināls un bankas konta numurs, uz kuru pasūtītājs vēlas saņemt atlīdzinājumu.
Sūtījumu iepakošana jāveic šādi:
1. Preces, kas tiek sūtītas ar remonta vai apmaiņas mērķi, jāsūta oriģinālajā iepakojumā, izmantojot pildījumu.
2. Visi priekšmeti, pat tie, kurus ir sarežģīti iepakot, jāiepako droši.
3. Kartona kastes no abām pusēm jāaplīmē ar skoču. Ja iespējams, izmantojiet papildu skoču.
4. Aploksni ar preču pavadzīmi, apzīmējumiem “Uzmanīgi: trausls,” atzīmi par pēcmaksu vai citu speciālu marķējumu jāuzklāj uz lielākās kastes puses.
5. Sūtījums jāiepako tā, lai atsevišķi preču fragmenti iekšpusē neveidotu brīvkustību.
6. Kastes apakšā jāieklāj amortizējoša materiāla slānis, lai palielinātu preču aizsardzību transportēšanas laikā.
7. Atlikušās tukšās vietas jāaizpilda, augšpusē jāizvieto vēl viens amortizējošā materiāla slānis.
8. Iepakojuma virsma nedrīkst būt nelīdzena vai ar izvirzījumiem.
9. Garas, asas vai saasinātas preču detaļas nedrīkst būt izvirzītas no sūtījumiem.
10. Optimāli jāizmanto telpa kastes iekšpusē (t.i., jāaizpilda tukšā vieta starp precēm un kastes sienām) un jāizmanto augsti kvalitatīvi iepakošanas materiāli ar piemērotu izmēru, lai aizsargātu preces.
11. Lai aizsargātu preces, kuras ir sarežģīti iepakot specifiskas formas dēļ, papildus nosēdes plēvei jāizmanto citi iepakojuma materiāli.
Mēs nepieņemam preces, kas tiek iepakotas citos veidos.
5.1. Atbildība par rīcībām ar bojātām precēm paredzēta Civilkodeksa 622. un 623. pantā. Pārdevējs apņemas uzņemties atbildību par preces atgriešanu un tās vērtības atlīdzināšanu atbilstoši Slovākijas Republikas likumdošanai, konkrēti Likumam Nr. 250/2007 (Likumu kopums), Slovākijas Civilkodeksam un citiem piemērojamajiem likumiem un reglamentiem.
5.2. Garantijai uz visām precēm, kas tiek iegādātas atbilstoši Civilkodeksam, jāatbilst Slovākijas Republikas likumdošanas prasībām, ja vien tā neparedz īsāku garantijas termiņu noteiktām precēm. Garantijas termiņš sākas ar preces nodošanas brīdi.
5.3. Garantija attiecas uz visām patēriņa precēm ar ierobežotu derīguma termiņu, kā norādīts piemērojamajos likumos un reglamentos.
5.4. Garantija neattiecas uz bojājumiem, kas radušies regulāras izmantošanas, pasūtītāja vai trešās personas darbības, nepareizas izmantošanas, pārliekas vai neatbilstošas izmantošanas, mehānisku bojājumu vai nodiluma rezultātā, ja preces tiek izmantotas, neievērojot instrukciju, tiek pārkāpti pareizas preču izmantošanas noteikumi, ja ar precēm nepareizi rīkojas vai tās nepareizi uzglabā, lieto ekstrēmos apstākļos, nepareizi uzstāda vai montē, ignorē noteikumus par regulāru tehnisko apkopi noteiktajā periodā (ja tas ir atrunāts slēpju, slēpošanas zābaku un stiprinājumu lietošanas instrukcijā).
5.5. Garantija zaudē savu spēku, ja preces tiek modificētas vai mainītas jebkurā veidā, izmantojot detaļas no sekundārā tirgus pasūtītāja puses.
5.6. Pasūtītājs var iesniegt pretenziju:
-izmantojot mājaslapu: www.mardosport.lv, Budimir 7, 0444 Budimir, Slovākija, iesniedzot pasūtījuma apstiprinājumu un iegādes pierādījumus;
-nosūtot preci ar visiem atbilstošajiem dokumentiem (svarīgākais dokuments – iegādes pierādījums) uz adresi: www.mardosport.lv, Budimir 7, 0444 Budimir, Slovākija, izmantojot noteikto kurjeru dienestu, bet ne parasto pastu! Lūgums atgriežamajām precēm pievienot iegādes pierādījumu un pasūtījuma apstiprinājumu. Iesakām pievienot arī aizpildītu pretenzijas formu.
PRECES, KAS JĀMAINA/JĀATGRIEŽ, VAI PRECES, KURU VĒRTĪBA JĀATLĪDZINA, jāsūta ar KURJERU.
Mēs nepieņemam atgriešanu pa pastu un neapstrādājam atgriešanu, kas tiek sūtīta ar vienkāršu pastu.
5.7. Pasūtītājam jāpievieno atgriežamajai precei skaidrs iegādes pierādījuma oriģināls vai kopija un detalizēts bojājuma vai lūzuma raksturojums. Prece jāsūta oriģinālajā stāvoklī ar visiem piederumiem.
5.8. Pēc atgriešanas pieņemšanas pārdevējam ir pienākums nosūtīt pasūtītājam apstiprinājumu. Ja atgriešana tiek apstrādāta attālināti, pārdevējam ir pienākums nosūtīt atgriešanas un preces vērtības atlīdzināšanas apstiprinājumu. Atgriešanas apstiprinājums nav jāsūta gadījumā, ja pārdevējs ir nolēmis iesniegt pierādījumu citā veidā. Atgriešanas apstiprinājums nav izsniedzams līdz preces atgriešanai.
5.9. Ja preces bojājumu var novērst, pārdevējam ir tiesības to ātri un bez maksas novērst. Pārdevējam ir pienākums novērst šādu bojājumu bez kavēšanās. Pasūtītājam ir tiesības iesniegt pieprasījumu pilnīgai vai daļējai preces apmaiņai, ja ir bojāta maināma detaļa, ar nosacījumu, ka tas neizraisīs būtiskas cenas izmaiņas vai bojājuma nopietnību. Pārdevējs vienmēr var apmainīt bojāto preci pret jaunu, ja tas nerada grūtības pasūtītājam. Ja bojājuma gadījumā preces pienācīga izmantošana nav iespējama, pasūtītājam ir tiesības uz preces apmaiņu vai pārdošanas līguma laušanu. Tas pats attiecas uz situāciju, kad bojājumu var novērst, bet novēršana traucēs drošu preces pienācīgu izmantošanu, uzkrāto bojājumu vai sekojoša preces lūzuma dēļ. Ja bojājums nav novēršams, pārdevējam ir tiesības piedāvāt atbilstošu atlaidi precei.
5.10. Pārdevējs apņemas atlīdzināt preces vērtību ne vēlāk kā 30 dienu laikā no atgriešanas apstiprinājuma izsniegšanas brīža saskaņā ar patērētāju aizsardzības likumu. Pasūtītājs saprot, ka atgriešanas un vērtības atlīdzināšanas apstiprinājumus var izsniegt elektroniski un nosūtīt pa elektronisko pastu saskaņā ar pasūtītāja sniegto kontaktinformāciju. Pēc preces vērtības atlīdzināšanas operācijas un attiecīga ziņojuma saņemšanas e-pastā, teksta ziņojumā vai citā veidā, pasūtītāja pienākums ir paņemt apmainīto preci 15 dienu laikā, ja atgriešana tika noformēta ar remonta, atlaides izsniegšanas nosacījumu, vai atgriešana tika noraidīta.
5.11. Ja pasūtītājs nepaņems apmainīto preci 30 dienu laikā pēc atgriešanas, atkārtota piegādes mēģinājuma vai preces nodošanas veikalā identiska termiņa laikā, pārdevējam ir likumīgas tiesības pieprasīt no pasūtītāja kompensēt izmaksas, kas saistītas ar preces uzglabāšanu noteikta termiņa laikā, ņemot vērā tās uzglabāšanas vietu.
Pretenzijas formu var ielādēt šeit (nospiediet, lai ielādētu)
6.1. Šī deklarācija par personas datu aizsardzību attiecas tikai uz interneta veikalu www.mardosport.lv, kas ir kompānijas SIA SKI MOUNTAINS filiāle. Šis uzņēmums ir norādīts kā personas datu aizsardzības administrators (turpmāk tekstā – “Administrators”) šīs deklarācijas izpildes ietvaros.
6.2. Personas datu, ko ievāc interneta veikals www.mardosport.lv, subjekts ir persona, kas ir aizpildījusi un parakstījusi pasūtījuma apstiprinājumu interneta veikalā vai noslēgusi tirdzniecības darījumu ar Administratoru.
6.3. Personas datu uzglabāšanas laikā Administrators ievēro Likumu Nr. 18/2018 (Likumu kopums) par personas datu aizsardzību saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu Nr. 2016/679, kas datēta ar 2016. gada 27. aprīli, par fizisko personu aizsardzību personas datu apstrādes laikā un par šādu datu brīvu apriti, kā arī par Direktīvas 95/46/EK atcelšanu (Vispārējā datu aizsardzības regula (VDAR)).
6.4. Administrators apņemas uzglabāt citus, mazāk prioritārus personas datus, kas nepieciešami likumu un regulu piemērošanai attiecībā uz pārdošanu un pārdošanas līgumiem, ko noslēdz interneta veikals www.mardosport.lv, kā arī attiecībā uz pakalpojumu sniegšanas mērķi, interneta veikala darbības efektivitātes celšanu utt.
6.5. Administrators apņemas apstrādāt personas datus, izmantojot datoru un automatizētus līdzekļus vai manuāli.
6.6. Administratoram nav tiesību glabāt konfidenciālus vai neparastus personas datus attiecībā uz pasūtītāja nekustamo īpašumu, viņa nacionālo vai etnisko piederību, politisko piederību, dalību politiskās partijās, reliģisko piederību, veselības stāvokli, seksuālo orientāciju utt.
6.7. Saskaņā ar Likumu Nr. 18/2018 (Likumu kopums) par personas datu aizsardzību un Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu Nr. 2016/679, kas datēta ar 2016. gada 27. aprīli, par fizisko personu aizsardzību personas datu apstrādes laikā un par šādu datu brīvu apriti, kā arī par Direktīvas 95/46/EK atcelšanu (Vispārējā datu aizsardzības regula (VDAR)), Administrators apstrādā pasūtītāja personas datus tādā apjomā, kas nepieciešams, lai pildītu likumīgās saistības saskaņā ar pārdošanas līgumiem, kuros pasūtītājs ir kā otrā puse, kā arī personas datu subjekts, kas ļauj pakalpojumu piegādātājam un Administratoram pildīt līgumus ar pasūtītāja atļauju. Pastāv iespēja atteikties no saistību izpildes, pieņemot personas datu, kas norādīti interneta veikala www.mardosport.lv pasūtījuma formā, izmantošanu mārketinga mērķiem.
Sniedzot piekrišanu personas datu apstrādei mārketinga mērķiem un pieņemot VDAR noteikumus, subjekts piekrīt tam, ka viņa/viņas tiesības attiecībā uz personas datu izmantošanu ir viņam/viņai zināmas, tās ir šādas:
6.8. Administratoram ir tiesības mainīt pieeju personas datu aizsardzībai, konkrēti, atspoguļot informāciju par izmantojamo pieeju. Šādu izmaiņu gadījumā subjekts saņems pieprasījumu jaunas vienošanās parakstīšanai par atbilstošiem nosacījumiem vietnē www.mardosport.lv.
6.9. Visus personas datus Administrators ievāc labprātīgi, izņemot personas datus, ko pieprasa tiesu sistēma vai ar mērķi izpildīt citas likumīgās saistības.
6.10. Subjektam ir tiesības iesniegt Administratoram pieprasījumu dzēst, mainīt vai atsaukt atļauju personas datu izmantošanai, nosūtot e-pastu uz info@mardosport.lv.
6.11. Administrators apņemas glabāt personas datus, kas nepieciešami savu saistību izpildei saskaņā ar pārdošanas līgumiem un citām saistībām attiecībā uz pasūtītāju un personas datu subjektu, interneta veikala www.mardosport.lv mājaslapā. Sekojošie dati jāuzglabā kā pārdošanas līguma daļa un pierādījums, kriminālpārkāpumu gadījumā:
Administratoram nav tiesību ievākt personas datus vai citus datus citiem likumīgiem mērķiem. Ja Administrators pieņem lēmumu par šādas informācijas ievākšanu, to var ievākt tikai ar nosacījumu, ka tiks saņemta atbilstoša atļauja personas datu apstrādei no datu subjekta (t.i., vienošanās par personas datu izmantošanu mārketinga mērķiem, kā norādīts interneta veikala www.mardosport.lv pasūtījuma formā).
6.12. Administratoram nav tiesību nodot iepriekšējā punktā aprakstītos personas datus trešajām pusēm (izņemot Administratora personālu, kas piedalās līguma izpildē) jebkādu komerciālo interešu, kas nav saistītas ar interneta veikalu www.mardosport.lv, izpildei, bez iepriekšējas atļaujas no subjekta puses. Administratora pienākums ir pēc subjekta pieprasījuma un bez skaidrojumu sniegšanas no pēdējā puses dzēst visus atbilstošos personas datus no savas bāzes, izņemot tos, kas nepieciešami, lai identificētu subjektu nodokļu un nodevu institūcijās; šiem datiem dzēšanas brīdī jāatrodas atsevišķās nokopētās Administratora datu bāzēs.
Pasūtītājs piekrīt cookies failu uzglabāšanai savā datorā. Ja pastāv iespēja iegādāties preces interneta veikalā un ja pārdevējam ir iespēja izpildīt visas likumīgās saistības, kas saistītas ar pārdošanu, bez cookies failu uzglabāšanas, pasūtītājam ir tiesības iesniegt pieprasījumu atsaukt piekrišanu šo failu uzglabāšanai savā datorā.
Dotie noteikumi attiecas uz visiem pārdošanas līgumiem, ko noslēdz pasūtītājs un pārdevējs.
Pārdevējam ir tiesības jebkurā brīdī ieviest izmaiņas dotajos noteikumos.
Visas izmaiņas jāpublicē vietnē www.mardosport.lv un jādemonstrē veikalos vismaz mēnesi pirms brīža, kad tās stājas spēkā.
Dotie nosacījumi skar pirkumus, kas veikti interneta veikalā www.mardosport.lv, kas ir kompānijas SIA SKI MOUNTAINS filiāle.
Citi noteikumi:
8.1. Pārdevējs apņemas uzglabāt doto līgumu un attiecīgo dokumentāciju elektroniskā formātā arhīvā 5 gadu garumā. Pasūtītājam nav piekļuves arhivētajam līgumam. Noslēdzot doto līgumu, tika piedāvāts variants angļu valodā. Pasūtītājs apņemas pavairot atbilstošās dotā līguma daļas saskaņā ar spēkā esošo likumdošanu.
8.2. Attiecībā uz elektronisko ziņojumu nosūtīšanu pasūtītājam: ja pārdevējs nav saņēmis ziņojumu par neveiksmīgu ziņojuma nosūtīšanu (elektroniskā vēstule vai teksta ziņa) uz adresi vai mobilo tālruni, ko sniedzis pasūtītājs, šāds ziņojums tiek uzskatīts par piegādātu 24 stundu laikā pēc nosūtīšanas. Piegāde tiek uzskatīta par izpildītu, pat ja saņēmējs atteicās no preču nodošanas un/vai ja saņēmējs savas neuzmanības dēļ nav saņēmis sūtījumu plānotajā laikā. Šajā gadījumā prece tiek uzskatīta par piegādātu, kad beidzas pārdevēja noteiktais uzglabāšanas un saņemšanas periods pēc preces atgriešanas darījuma pabeigšanas, ar visu atbilstošo dokumentu iesniegšanu. Paziņojumi par kurjeru dienesta piegādi (UPS vai Slovākijas pasts) tiek uzskatīti par piegādātiem pēc piegādes apstiprinājuma saņemšanas. Ja piegāde ar kurjeru nav izdevusies, piegāde tiek uzskatīta par pabeigtu trešajā dienā pēc pirmā mēģinājuma, paziņojot pasūtītājam par katru nākamo mēģinājumu un reģistrējot pie pārdevēja un/vai kurjeru dienesta. Pārdevējam ir izņēmuma tiesības izvēlēties saziņas veidu ar pasūtītāju neveiksmīgas piegādes gadījumā (elektroniskais pasts, teksta ziņojumi utt.).
8.3. Gadījumā, ja kāds no augstāk minētajiem noteikumiem kļūst par spēkā neesošu, tas neietekmē citu noteikumu spēkā esamību. Šādos gadījumos abas puses apņemas nomainīt spēkā neesošos nosacījumus tā, lai spēkā neesošā nosacījuma nozīme tiktu saglabāta brīdī, kad pasūtītājs pieņem nosacījumus, tas ir, noslēdz līgumu.
8.4. Visas pārdevēja darbības regulē Slovākijas tirdzniecības inspekcija Košice rajonā, adrese: Vratna 3, 043 79 Košice 1 (Vrátna 3, 043 79 Košice 1). Regulējošā likumdošana ir Slovākijas Republikas likumdošana. Visus strīdus starp pārdevēju un Slovākijas tirdzniecības inspekciju saistībā ar preču piegādi, pārdošanas līgumiem un citiem jautājumiem regulē tikai Slovākijas tiesa.
8.5. Noteikumi stājas spēkā no brīža, kad tie tiek publicēti pārdevēja mājaslapā, un tos var aplūkot šajā vietnē, tāpat kā biznesa vietnē. Pārdevējam ir tiesības atcelt vai nomainīt noteikumus pret jauniem vai ieviest tajos izmaiņas, saprotot, ka noteikumi, kas skar pārdošanas līgumus, ir tie, kas tika publicēti pārdošanas brīdī. Reģistrējot, kā arī saņemot sūtījumu un izdarot atzīmi punktā par piekrišanu darījuma noslēgšanas noteikumiem vietnē www.mardosport.lv, pasūtītājs apstiprina noteikumu izlasīšanu un atgriešanas politiku (5. pants), piekrišanu tiem un atzīst tos par tirdzniecības darījuma daļu.
Gadījumā, ja pasūtītājs nav apmierināts ar atgriešanas apstrādes veidu vai tiek konstatēts pasūtītāja tiesību pārkāpums no pārdevēja puses, pēdējam var tikt nosūtīts pieprasījums korekcijas darbību veikšanai. Ja pārdevējs nesniedz atbildi uz doto pieprasījumu 30 dienu laikā no nosūtīšanas brīža vai saņem tiešu atteikumu no tā izpildes, pasūtītājam ir tiesības izmantot alternatīvu strīdu risināšanu (ASR), izmantojot kompetentu arbitrāžas iestādi.
Arbitrs apņemas izskatīt pieprasījumu ar mērķi pieņemt lēmumu par ASR piemērošanu vai nepiemērošanu, balstoties uz tā izmantošanas noteikumiem.
Ja tiek saņemts atteikums apmierināt pieprasījumu, arbitrs apņemas par to paziņot pasūtītājam. Pēc ASR procedūras uzsākšanas arbitrs apņemas sazināties ar abām pusēm un kā starpnieks mēģina noregulēt strīdu, atrodot kompromisu, cienot abu pušu tiesības. ASR laikā arbitra mērķis ir iespējami ātra strīdu risināšana; viņam jāuztur sakari ar abām pusēm, izmantojot tālruni vai e-pastu.
Arbitrs apņemas darīt visu iespējamo, lai atrisinātu strīdu 90 dienu laikā (izņemot sarežģītas ASR procedūras, kurām nepieciešams ilgāks termiņš katrā konkrētajā gadījumā).
ASR mērķis ir atrast kompromisu un, sekojoši, sniegt abām pusēm iespēju atrisināt strīdu pārrunu ceļā. Ja pusēm neizdosies sasniegt kompromisu, bet būs acīmredzams pasūtītāja tiesību pārkāpums, arbitrs apņemas nodot lietas raksturojumu pasūtītājam, paskaidrojot pēdējā tiesību pārkāpumu un šo datu izmantošanas veidus, lai uzsāktu civillietu.
Pasūtītājs var uzsākt ASR procedūru, izmantojot sekojošu saiti: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Arbitrāžas iestāžu un ASR speciālistu saraksts ir pieejams Slovākijas Ekonomikas ministrijas mājaslapā: www.mhsr.sk.